Államilag támogatott nyugdíjbiztosítás - szenzáció, 20% feletti kamat garantált!

2015. november 22. 03:27 - Starwork

nyugdíjtervezés előrelátóan - végre valami jót is kap a lakosság!

Könyvelőként, pénzügyesként, racionális, óvatos emberként az ilyen nagyon megéri "állami támogatás" meg "biztosítás" meg "adókedvezmény" hívószavakra azért fel szoktam vonni a szemöldököm elsőre, másodikra, de még harmadikra is. Mindig is azt mondtam az ügyfeleimnek, hogy ami túl szép, hogy igaz legyen, az az is.

De itt van most valami más.

http://www.portfolio.hu/vallalatok/ujra_lesz_allami_tamogatas_a_nyugdijbiztositasokra.192350.html

Ezzel lehet viccelni, de szakmailag vállalom, hogy érdemes inkább komolyan venni.

Évi maximum 130 ezer forintig terjedő, 20% támogatás a nyugdíjbiztosítási számlán elhelyezett összegre. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 20% kamatról indul a befektetés, ami összegében illeszkedik egy átlagos magyar család befektetési képességeihez, lehetőségeihez. Jó portfólió-menedzsmenttel további 6-12% érhető el éves átlagban szerintem - azaz itt egy hosszú távon évi 26-32%-ot termelő befektetésről beszélünk.

Hát az, pestiesen szólva, nem semmi, 3-3,5%-os állampapír hozamok és 1,5% körüli MNB alapkamat mellett.

Ügyfeleimnek is ajánlom, hiszen könyvelőként tisztában vagyok az anyagi helyzetükkel, a pénzügyeikkel, és azt látom, ebben a nagyságrendben ha valaki be akar fektetni, hosszú távra, biztonságosan, az kimondom HÜLYE, ha nem ebbe teszi a pénzét.

Mindegy, hogy nyugdíjnak hívjuk, vagy hosszú távú befektetésnek, mire fog kelleni 65 éves korunk körül, ez zseniális, sehol Európában nem találtam még egy ilyen kedvező lehetőséget - utánanéztem.

Ilyen hozamokat a legügyesebb tőkepiaci befektetők sem tudnak elérni, vagy alulról súrolják 10-15-20 éves távlatban. Itt most Warren Buffett-re, Soros Györgyre gondolok.

Ilyen hozamokat a mostanában jól teljesítő ingatlan-piacon is csak egy-két kivételes esetben lehet elérni - de ott sem hinném, hogy 10-15-20 éves távlatban ez fenntartható.

Bocsánat, hogy lelkesedem, de ez engem meggyőzött.

Mondjanak egy érvet, amiért ezt nem érdemes megkötni. Kíváncsi vagyok, mire nem gondoltam. Szedjék ízekre a konstrukciót. Én nem tudtam.

Írjanak, ha érdekli Önöket ez a lehetőség bővebben.

info@starwork.hu

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvvizsgalo.blog.hu/api/trackback/id/tr328097710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása